domingo, diciembre 03, 2006

Puntualidad.

10 Comments:

At 12:51 p. m., Blogger Marinha de Allegue said...

A puntualidade coido que é unha virtude da que me gusta disfrutar.

Unha aperta.
;)

 
At 1:03 p. m., Anonymous Anónimo said...

ahí si que sí, iso é unha virtude que si teño (por fin alguén sinala algúnha, ;D) e que valoro moito nos demais.

 
At 5:14 p. m., Anonymous Anónimo said...

¿Puntualiqué? ¿Eso non é algo que lle pasa os demáis?

 
At 6:14 p. m., Anonymous Anónimo said...

A puntualidade é unha das virtudes que máis admiro e rispeto nos demáis.
A im-puntualidade é algo detestábel ... tamén nos demais.

 
At 12:44 p. m., Anonymous Anónimo said...

Vaia...logo de dúas visitas frustradas "por reparacións" (malditos andamios) e de facer esforzos por non velo en fotos, atópome co reloxio astronómico así de súpeto...pois sí que pagaba a pena velo...

Puntualidade...un ben escaso por estas terras, ou cando menos no meu entorno... Iso sí, eu non desisto na miña teima de contaxialos a todos ;)

 
At 7:51 p. m., Blogger Moralla said...

que lembranzas amiga Doyle!!! no verán eu estaba xusto de fronte a esa torre do reloxio astrolóxico en Praga!!! Cidada tan máxica, bohemia e pragada de arte!!
polo que vexo, ti e mais coincidimos en estar nos mesmos lugares, que graza me fai!
Un abrazo forte
Y ;-)

 
At 10:52 p. m., Blogger paideleo said...

A puntualidade e unha virtude que me gusta.
Xa averiguei a orixe do amor polas pombas en Pombistan.
Un saudo.

 
At 10:33 a. m., Blogger Moralla said...

MRS DOYLE: non o vas crer!!!! Esa obra "O despertar" que me recomendas, estudieina en primeiro de carreira, pois eu fixen Filoloxía Inglesa, e namoroume, claro que si!! caeume no exame final e ata difrutei facendo o exame!!! pero que ben non levamos compañeira!!!!
Un besazo de Yoli

 
At 5:21 p. m., Blogger Xosé Manuel Carreira said...

Mmm... Puntualidade? E ese reloxo será puntual?

 
At 7:42 p. m., Blogger torredebabel said...

Borges de seguro flipaba! co moito que lle gustaba a idea do tempo...

 

Publicar un comentario

<< Home