sábado, junio 30, 2007

j'aime...

7 Comments:

At 1:34 a. m., Anonymous Anónimo said...

Ese libriños serán unha alfaia no futuro para moitos nenos de hoxe. A dúbida que me queda é se o que vostede ama realmente non será Gondomar?

 
At 10:21 p. m., Blogger paideleo said...

Eu teño en mente facerlle a colección a Leo. Xa ten o do Porriño e seguirei coa colección.
O teu consello sobre o inglés é mui bo pero a min resultaríame mui falso falarlle en inglés ó Leo aparte de que o meu inglés é tarzanesco. Xa se verá o que resulta no futuro.

 
At 12:10 a. m., Anonymous Anónimo said...

a miña filla vai completando pouco e pouco a colección; curiosamente, fáltanos o de ithaca (xa se sabe: na casa do ferreiro...)

 
At 11:38 a. m., Blogger Marinha de Allegue said...

Xeniais!!

Unha aperta
:)

 
At 10:33 p. m., Blogger Ra said...

qué chulada, Mrs...
besos unicelulares ;)

 
At 11:24 p. m., Blogger Suso Lista said...

POis menos mal que ahora hai esto, que antes co de Roberto Alcazar, mandaba carallo.

 
At 12:42 a. m., Blogger torredebabel said...

na casa hai tres libriños dos Bolechas que non sei se ao meu fillo lle gustarán tanto coma a min!

 

Publicar un comentario

<< Home