domingo, enero 27, 2008

¿Crees que es un idioma?

CURSO DANDALÚ

7 Comments:

At 8:52 a. m., Blogger Arale Norimaki said...

Mi madriña!! Non sabía eu que estaban tan avanzados na creación de materiais didácticos. Creo que llo vou poñer aos churumbeles para facerlles unha sesión de shock...ais, que malas ideas me da vostede, Mrs.!!

 
At 10:24 p. m., Blogger Suso Lista said...

Sigo sin altavoces no ordenador...O meu non ten perdón, pero o mais surrealista é que tampouco teño ordenador

 
At 8:44 p. m., Anonymous Anónimo said...

Eses como non teñen idioma de seu, inventaron o andalú!
Boteime unhas risas co video.
Saúdos

 
At 10:28 p. m., Anonymous Anónimo said...

Ola, Missis, creo que os de Ubrique queren segregarse do andalú, porque eles están convencidos de que falan ubriqueño (tamén coñecido como jezulí).
Por otro lado, alguén dixo que se dous falantes do mesmo idioma non se entenden, é que non falan o mesmo idioma. Quería eu ver a un de Tijuana entenderse co especimen andalú do video.

 
At 11:09 a. m., Blogger Beluka said...

Ai, si aínda falaran todos igual! Que hai cada un que nin con curso, miarma.
Qué cohóne, xoxete, c'ay c'aprendé.
Bicos!

 
At 9:31 p. m., Blogger Son Unha Xoaniña said...

Idioma o que se di idioma non teñen, pero grasia la tinen toa.
Apertas.

 
At 9:19 p. m., Blogger RAIKO said...

Idioma, idioma, pues vaya usted a saber, digo yo... pero qué coños, viva la norma sevillana. Saludos.

 

Publicar un comentario

<< Home